آسیب های ازدواج
سنت پیامبر آخرالزمان: ازدواج
روابط قبل و بعد،موانع،آسیبها و... در ازدواج

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

بسته شدن بخت

مدتی است خواستگاری برایم نیامده و می گویند بختم را بسته اند. بسته شدن بخت تا چه حد صحت دارد؟

نداشتن خواستگار(البته اگر از سن متعارف ازدواج گذشته باشد)، همیشه به معنای بسته شدن بخت نیست و علل دیگری دارد(قصور یا تقصیر خود دختر، قصور یا تقصیر اعضای خانواده، نقص عضو یا مشکل جسمی دختر، محله نامناسب برای زندگی، انزواجویی دختر، نبودن همتا برای دختر).
این باور نادرست، یکی از آسیب های ازدواج است؛ پس آن را از بین ببرید؛ زیرا بر عملکرد شما تأثیر خواهد گذاشت و در نتیجه باعث ازدواج نکردنتان خواهد شد. یادتان باشد انسان همانگونه عمل می کند که می اندیشد.
در صورتی که خود و خانواده در نداشتن خواستگار دخالت نداشته اید و بسته شدن بخت را احتمال می دهید، توصیه ما برای گشایش بخت، مراجعه به درگاه خداوند و امامان معصوم(ع) است.
کسانی که سراغ رمالان و باطل کنندگان سحر می روند، افزون بر خطرهایی که ممکن است آنان را تهدید کند و مورد سوءاستفاده قرار گیرند، پول های گزافی را نیز باید بپردازند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری سوم www.pichak.net كليك كنيد

به طور قطع، خدایی که بندگان را آفریده، قدرتش از آنان بیشتر است و اگر اراده کند و به صلاح شخص باشد، مشکلش را حل خواهد کرد.برای این منظور، مراجعه کنید به دستوری که اهل بیت عصمت و طهارت برای گشایش بخت داده اند.(رجوع کنید به کلیات مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی-حاشیه-باقیات صالحات-صفحه 553 ذیل عنوان به جهت باز کردن بسته شده.) افزون بر این، توصیه های دیگری نیز از سوی امامان معصوم(ع) برای این مقصود ذکر شده است که به مهمترین آنها اشاره می شود:
1. خواندن سوره های فلق، ناس و آیة الکرسی؛
2. خواندن آیات 54 تا 56 سوره مبارکه اعراف؛
3. خواندن و نوشتن آیات 75 تا 82 سوره مبارکه یونس؛
4. ذکر یونسیه(لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین) که قرآن، آن را مایه نجات حضرت یونس معرفی کرده است؛
5. دادن صدقه

اگر به این دستورات عمل کردید و باز هم خواستگاری برای شما نیامد، و زمینه ازدواجتان فراهم نشد، دلیل آن، علل ناشناخته ای است که ما نمی دانیم و باید بپذیرید که ازدواج به صلاحتان نبوده است؛ البته خدای مهربان به طور قطع به سبب این محرومیت، به شما پاداش خواهد داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





24 آبان 1389برچسب:آسیب های ازدواج, :: 23:33 :: نويسنده : ابوذر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. در حد توان علمی،دینی و تجربی در مورد مسائل مربوط به ازدواج به شما دوستان مشاوره و راهنمایی خواهم داد.منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم. به شما بازدیدکننده عزیز پیشنهاد میکنم مطالب گذشته موجود در آرشیو رو هم حتما مطالعه کنید.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 70289
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1